16 Juli

HEJSAN!


Idag har dagen spenderats med älsklings Linnéa! Först blev det stan för att köpa lite saker till hästen och även hämta ut mina linser =) Sen gick vi till Mc donalds och åt, det var gott men inte bra för magen... Sen till hästen för att han skulle få nya skor! Tänk att den bortskämda hästen fick skor för 1000 kronor ;) haha ska det vara så ska det säger Domingo =) Och sen skulle Linnéa rida för första gången sen i april och det gick super bra! Och sen blev det att åka hen och äta för mig blev det oxfilé med pommes och bea sås på Sjövik och linnéa åkte hem och åt jordgubbar tror jag =) Nu ska vi till stallet igen så vi kanske hörs senare!  Ha det bäst sålänge! Puss och kram <3



Lilla D


[Jag saknar dig så fruktansvärt mycket älskling <3]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback