Halloj!

Hellojsan på er!

Min dag har varit en bra dag! Jag har unnat mig själv väldigt mycket!
Jag har köpt kläder, fixat iordning naglarna med maikyr och lackning och så la jag till några pärlor så att man blir fin till kryssningen. Nu är det inte lång kvar, bussen till stockholm går 11.10 på fredag här ifrån motala. Det blir min familj som består av mamma, pappa och lillebror och sen blir det mormor, morfar, moster och hennes man som åker och det ska bli jättekul! Mycket god mat och mycket dans hoppas jag på! 



Dagens inköpta: Marinblått linne från Gina Tricot, vitt linne med marinblått tryck från HM, skor från din sko och almenacka och penna från gallerix. 



[Jag saknar dig något otroligt älskling<3]

Kommentarer
Postat av: Linnéa

snyggt ;D

2009-07-10 @ 13:34:44
URL: http://linneadainelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback