Hejsan!

Det var länge sen :P Idag så blir det mys med Linnéa och Robin för han har just kommit hem från turkiet! Jag hoppas att han har haft det bra, det får jag veta senare när dom kommer hit!

Sammanfattning från vissa dagar:

- Jag och David har varit tillsammans i 2 år!
- Linnéa har varit här och sovit och ätit mat!
- Morfar har fyllt år!
- Jag har jobbat...
- Vi ska ha mysis kväll med Linnéa och robin idag och imorgon!


Nu blir det att gå ner och laga mat, det blir mackaroner och bacon! Hehe lite enkelt får det vara ibland eftersom vi ska grilla ikväll =)

Nu är det även inte långt kvar tills Kruxen kommer tas bort... =( Kommer sakna honom något otroligt mycket!




Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback