Nystartad blogg :)

Hejsan alla, nu är det så att jag har fått för mig att jag ska börja blogga. så det är väll lika bra att börja.

Jag kan ju börja med att berätta varför jag vill börja blogga. Jo det slog mig att jag vill ju också att alla ska veta vem jag är och vad jag gör, och så känns det bra att få berätta för "någon" vad man har gjort även fast man inte vet om någon kommer att läsa som jag förstårs inte har förväntat mig ännu :P haha 

Och så kanske jag ska berätta vad jag har gjort idag. Dagen började kl 12 då jag gick upp och åt frulle (macka med kaviar och en tallrik med kräm och mjölk) Sen har dagen varit allmänt seg, dåligt väder och en Nicole som är trött. Så dagen har spenderats framför datorn och tv:n. Mamma gjorde så god mat till kvällen (Lax fileér med grädde och kräftost in i ugnen och kokt potatis) Mums var det!
Idag så åkte även älskling till Kalix kl 8.00 i morse med hans föräldrar, dom är borta i 3 veckor :( Hur ska jag klara mig?

Jaja nu är det dags att gå och lägga sig för det är ju en dag imorgon också. Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback